Pr | An | Tr | Kt | Pn | Št | Sk | 01 | 02 |
---|---|---|---|---|---|---|
03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 |

Kultūra kitaip: naujos medijos, industrija ir veiklų pateikimas?
Data 2020-04-23
Laikas 18.00–19.30
Vieta #SaugiaiNamuose
Adresas #SaugiaiNamuose
Išsami informacija
Kviečiame atitraukti dėmesį nuo kasdienių darbų ir stebėti dizaino agentūros FOLK strategės Justinos Muralytės ir kūrybos vadovo Igno Kozlovo tiesioginės paskaitos transliaciją „Kultūra kitaip: naujos medijos, industrija ir veiklų pateikimas?“. Transliacija vyks per Kretingos rajono savivaldybės M Valančiaus viešosios bibliotekos Facebook puslapį.
Tiesioginės transliacijos metu sužinosite:
- kokias pamokas ir pavyzdžius kultūros sektorius galėtų perimti iš verslo;
- kaip įgyvendinti reikšmingus projektus be verslo biudžeto ir kodėl kultūrininkai kartais nesusikalba su kūrybininkais.
Taip pat gausite praktinių patarimų, bus pateikta užsienio pavyzdžių bei asmenine patirtimi, dirbant su kultūros sektoriumi bei įgyvendinant pačių inicijuotus projektus, grįstų rekomendacijų.
Paskaita yra Nacionalinės Lietuvos bibliotekų savaitės renginys. Yra nemokama, registruotis nereikia.
Apie FOLK, Justiną ir Igną
Justina Muralytė –
strategė ženklodaros ir dizaino agentūroje FOLK. Kaip pati sako, verčiau save vadintų dizainere – sprendimų ir sistemų. Šiuo metu FOLK ji atsakinga už klientų prekės ženklų vystymą bei kompleksinius dizaino projektus.
Ignas Kozlovas –
ženklodaros agentūros FOLK kūrybos vadovas bei partneris, gerai žinomas dėl išskirtinio požiūrio į dizainą bei inovatyvių metodų taikymo sprendžiant klientų verslo problemas. Daugiau nei 18 metų patirties dirbant didžiosiose Lietuvos reklamos agentūrose, Ignui suteikė progą dirbti su didžiausiais Lietuvos ir tarptautiniais prekių ženklais.
Prekės ženklo kūrimo ir dizaino agentūra FOLK
Vien 2019 metais agentūra buvo 12 kartų apdovanota ir nominuota prestižiniuose dizaino bei reklamos festivaliuose, o patys projektai publikuoti tarptautinėje žiniasklaidoje: „Monocle“, „Dezeen“, „It’s Nice That“, „Lurzer’s Archive“ ir kt. Dėka holistinio požiūrio į ženklodaros projektus, FOLK buvo apdovanota ir už dizaino industrijos ribų – vietinio turizmo platforma „Neakivaizdinis Vilnius“ buvo pripažinta sėkmingiausia turizmo iniciatyva Lietuvoje. Verta paminėti ir pačios agentūros inicijuotą projektą „SIGNATO“, kuris tapo vienu žinomiausių identiteto projektų regione ir už jos ribų, pasiekęs didesnę nei 70 000 000 tarptautinę auditoriją.